15 juli 2012

Två bedårande tjejer!

Valparna växer så det knakar och veckorna flyger iväg. Om två veckor är det dags för dom att flytta till egna hem och pga sena återbud finns nu två tikar kvar. Det råkar vara min favorit Maja Gräddnos och Stefans favorit Lilla My, men någon ny hund ska vi inte skaffa nu (jovisst är man sugen). Om du är på jakt efter en mysig Labradoodle så kolla in sidan Labradoodle.nu och klicka vidare från sidan valpar för att läsa mer om Selmas kull. Här kommer lite bilder på de två tjejerna. 
(Ny anteckning 21:a Juli -Nu är båda sålda)
Maja har riktigt fina lockar i pälsen.
Lite trötter Maja Gräddnos.
Hon är väldigt gosig och gillar att sitta i famnen.
Lilla My är lite rödare och har slät men mjuk päls. Dessutom har hon världens sötaste öron!
My är väldigt social och trivs när hon får vara nära.

8 kommentarer:

  1. Riktiga Godingar på Dina bilder. Det är lätt att smälta.
    Sköt om Dej o ha de önskar en glad Lax

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilka underbara valpar! Hoppas de kommer till kärleksfulla människor. Jag skulle gärna vilja ha Maja Gräddnos, men just nu fungerar inte det. Synd!

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar!! Ha en bra dag alla 3!!

    Kram Barbro

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara valpar och föl du har!
    Kan du inte skriva ett inlägg om hur du tänkt med gården och hästarna nu när du ska flytta där ifrån snart?
    Vore trevligt att få veta lite..
    KRAM Helene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Tar och gör ett inlägg om det!

      Radera
  5. Åååååh jag är alldelles dökär i My <3
    Hon är så otroligt fin, men tyvärr fiinns det inga pengar att köpa henne.
    Hoppas hon kommer till ett bra hem!

    Önskar er Lycka till med allt i framtiden.

    Kram Anna J

    SvaraRadera
  6. Båda två är ju så söta så jag går i bitar! Tyvärr har jag inte tid till någon hund som det ser ut i livet just nu, men någon gång kommer jag skaffa mig en hund det är säkert.

    SvaraRadera
  7. Nu är båda tjejerna tingade och kommer nästa vecka flytta till kanonbra hem!

    SvaraRadera