2 dec. 2011

Triss i hökar!

Idag får jag finbesök då båda mina systrar kommer hit. Sedan länge är det planerat att min yngre syster ska bo här hela helgen men idag fick jag reda på att min äldre syster är i Uppsala för att hämta en valp. Hon ska hämta valpen idag på eftermiddagen och sedan stanna över natten innan hon flyger söderut igen till Brösarp där hon och hennes familj numera bor (i Häftigaste huset i familjen!). Min yngre syster bor i Malmö så det känns fantastiskt lyxigt att få hänga med henne en hel helg.
Kvällen kommer dock vara fullspäckad för oss här på gården. Storasyster kommer ju ha med sig sin nya valp (en fransk bulldog) och lillasyster har med sig sin jättehund Saskia. Tillsammans med våra två hundar kommer det vara fullt hus! En bild på alla syskonen Höök hittar ni Här.

En gammal syskonbild på mig (till höger) och min yngre syster tyckte nog att vi var tokroliga i mammas kappor och en sko i koppel :) Vi är runt 6-7 år gamla.

1 kommentar:

  1. Hej Thilde!
    Jag älskar din blogg! Jag undrar i fall du skulle kunna lägga ut någon bild där man ser din sadel ligger på hästen utan ryttare. Jag är nämligen sugen på att köpa en lika dan men jag skulle vilja se hur den ser ut, och jag vet ingen som har en. Vore super snällt!

    Kram

    Anna D

    SvaraRadera