3 nov. 2011

Halloween på Hökebo!

Ända sedan jag flyttade till gården har jag haft ett Halloweenläger på höstlovet. Idag drar det 9:e i ordningen igång och jag tar just nu bara några minuters paus i de sista förberedelserna innan allt drar igång för fullt. 10 deltagare varav 4 med egen häst kommer snart fylla gården och bo här fram till söndag. Massa ridning, teori och förhoppningsvis lite spökeri hoppas vi kunna bjuda på och så kommer förstås en massa disk och städning på köpet (bara för oss ledare).
Här kommer lite bilder från tidigare Halloweenläger i väntan på nya.
Galopp i stenbrottet!
Den avslutande kadriljen (se video från i somras HÄR)

Therese hade Venus i flera år men nu är det en egen häst hon kommer ha med sig.
Skritt i skogen så hästarna får hämta andan lite.
Hoppstocken har blivit ett stående inslag på våra läger.
Mer galopp i stenbrottet!

2 kommentarer:

  1. Ojoj, jag vet vad mycket kul de har framför sig. Här har vi haft flera dagar med Halloween firande, små spöken och monster har sprungit runt och spridit skräck.

    SvaraRadera
  2. åå vad kul det lägret skulle jag vilja gå på;D
    kram Thilde http://jagochcherry.devote.se

    SvaraRadera