17 nov. 2011

Ge mig fem minuter!

Jag skulle bli jätte glad om du ville hjälpa mig att fylla i den enkät som Tierps kommun lagt ut på sin sida idag. Har du aldrig hört talas om Tierp kan det kvitta, men du som vet lite om kommunen eller ha lite åsikter om den i alla fall får hemskt gärna klicka dig in på länken Bilden av Tierp! och klicka i dina svar på frågorna. Skriver du massor tar det ca 8 minuter men är du som jag så tar det nog närmare tre. Varje svar är värt massor i vårt jobb och därför ber jag nu om din hjälp!
Tierp Arena är något för alla som gillar Dragracing. Nästa år ska
jag och Stefan försöka hinna dit när det är Bug run classic

I år visste vi inte ens att det var och Stefan blev så besviken när han på väg
till huset för att bygga möttes av en massa snygga gamla Wv bilar som ju är
hans passion
Då var det tyvärr redan slut för i år, men nästa år ska vi inte missa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar