12 sep. 2011

Vad vet du om Tierp?

Nu behöver jag er hjälp! 
Jag sitter som jag tidigare nämnt (här) med i en beredning i Tierps kommun som gemensamt ska jobba lite med bilden av Tierp. Tanken är att vi först ska kartlägga hur den ser ut idag och sedan kunna presentera hur vi önskar att den ska se ut i framtiden. Nu undrar jag om ni kan hjälpa mig besvara några frågor. Kort eller långt spelar ingen roll.
Om du känner till Tierp överhuvudtaget så skriv gärna en kommentar här nedan. 
Vad är din bild av Tierps kommun?
Vad är bra med Tierp?
Vad saknas och eller måste bli bättre?
Trollsjön är en av Tierps badplatser.

1 kommentar:

  1. Vi vill ha en vacker park i centrala Tierp med kanske en utomhuscen och fik där lokala förmågor kan uppträda gratis.
    Samt att Tierp måste bli säkrare, mindre skadegörelse och mindre brott.

    Allt annat är bra med Tierp!

    Tkr jag och min familj :)

    SvaraRadera