28 mars 2011

Hemma på Hökebo igen

Det blev en härlig och intensiv helg hos familjen Bromée på Östanskär gård. Extra kul var det att återse flera av de hästar jag förmedlat och se att de har det så bra. Precis som jag skrev om i inlägget Var är "mina" hästar? så vill jag gärna veta hur det gått sedan hästarna såldes för även de jag hade under väldigt kort tid har ju lämnat ett avtryck. Idag ska jag ta det lite lugnt och passa på att rida lite i vårsolen. Hoppas ni har lika fint väder som vi har!
Två av hästarna som var med på kursen och som förmedlats härifrån är:
Vafi var lägerhäst här en period innan han såldes norrut.
En gammal bild från 2003 på Morgunstjarna precis 
hemkommen från Island. Nu är hon ett jättefint 
ridsto som även hunnit få några föl.

4 kommentarer:

  1. Fina Morgunstjarna! Jag är så glad att jag har henne!

    SvaraRadera
  2. Ni är ett väldigt fint team tillsammans och det känns jättekul att Morgonstjärnan har fått det så bra!

    SvaraRadera
  3. Tack för en toppenkurs och hoppas vi ses igen :)

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma! Det blir nog ett besök där uppe redan till hösten. Fortsatt lycka till med träningen!

    SvaraRadera