14 jan. 2011

Nu bär det av


Idag går flyget till Island och jag är tillbaka först på onsdag eftermiddag. Håll tummarna för att jag inte låser bort eller förfryser fingrarna. Ska försöka komma åt internet och kameran har jag med mig så med lite tur kommer det lite uppdateringar från resan inom kort. 

Lämnar en gård med en meter snö och -18 och reser till 10 m/sekund, regn och +2 grader. Inte riktigt vad man kan kalla solsemester, men åh! vad jag längtar. Ska bli så härligt att få träffa alla och uppdatera sig kring allt som hänt. Självklart tar jag med dator och massor av bilder så dom kan se vad som hänt de senaste åren. Mest av allt är det förstås hästbilder som ni säkert redan räknat ut. Hoppas ni får en härlig helg!


Hagarna är snötäckta och vackra.
Idag blir det flyga av. Ska ladda min ipod med radio
så jag kan lyssna på dokumentärer på vägen över.

6 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. önskar dig en trevlig resa!

    Kram Inga.

    SvaraRadera
  3. Ha en en jättebra resa!

    SvaraRadera
  4. På Island bor min vackra kusin, lika vacker på utsidan som insidan. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  5. jag drömmer att jag är med dig där o vandrar bland hästarna, men i mina drömmar är det sommar o fälten är gröna.

    SvaraRadera