30 dec. 2010

Gott nytt år!

Idag har vi bestämt morgondagens meny och handlat allt vi behövde. Stefan gör förrätt och ett par andra kompisar fixar med varmrätten (som bland annat ska innehålla en potatisgratäng med chevreost). Jag ska fixa med efterrätten och tackar för alla tips. Fastnade för det enkla med supergoda receptet på Pannacotta med vit choklad från Anna.  Det blir passionsfrukt och lite mango till och för att de ska bli lite lagom friskt gör jag ett citrussocker och blandar med frukten. Hoppas det blir en fullträff som avslutning!

Jag och Stefan önskar er alla ett riktigt gott nytt år!

6 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Ha en god fortsättning på de nya året

    SvaraRadera
  2. Vi önskar er det bästa nya året! Må er lycka fortsätta växa och er kärlek ge er vardagsglädje.

    SvaraRadera
  3. Låter gott! Gott nytt år!!

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år!Önskar jag er båda god fortsättning på det nya året.

    Kram till er Inga.

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får en helt fantastisk nyårsafton, med god mat och trevligt sällskap. Låter väldigt gott med passionsfrukt och mango till pannacottan. Det får jag se till att prova själv någon gång. :)

    Gott Nytt År på Er!!!!

    SvaraRadera