5 nov. 2010

Tyst på gården

Nu har alla tjejerna åkt hem och det blev sådär tomt och öde som det alltid blir när ett ridläger är slut. Vi fick en strålande dag med frostigt gräs och sol så det kunde inte blivit bättre. Avslutningen gick kanon och kadriljen (uppvisningen) satt som en smäck (reds till tonerna av popcorn). Det gick åt ett femtiotal saffransbullar och jag kan erkänna att jag själv åt flera stycken. Nu kommer det inte vara några ridläger förrän nästa sommar men några helgkurser i februari/mars hoppas jag kunna få till. 
Ikväll ska jag och Stefan äta middag ihop igen (inte blivit av på ett tag med allt jobb) och sen lär jag ligga på soffan resten av kvällen. Efter ett ridläger hamnar man som i någon slags koma och det kan ta en dag eller två innan man är sig själv igen.
Kadriljen blev riktigt snygg!
Lite blandat fika innan riduppvisningen.

2 kommentarer:

  1. Ridläger är både mysigt & jobbigt........ :-)

    // Kram

    SvaraRadera
  2. super fin blogg :) ska vi följa varandra på bloglovin ? :)

    SvaraRadera