19 okt. 2010

Tapettankar!

För att tycka att det är kul att renovera pannrum så måste jag ibland susa iväg och börja drömma om den del av huset där vi ska bo. Hittade häromdagen en så jäkla snygg tapet som jag tror skulle kunna passa perfekt i vårt vardagsrum som säkert blir mycket enfärgat och ljust förövrigt. 
Tapeten heter Oas panorama och finns i flera olika blomfärger.
Jag är visst lite inne på träd nu. Den här heter Magnolia Tree.och finns i flera färger.
När jag ändå kollade in tapeter hittade jag även denna fototapet. Skulle vara rätt snygg som fondvägg i vårt sovrum tror jag...
Härlig himmel att vakna till! Tapeten heter förstås: Sky
Så där ja! Nu har jag motivation att ta mig an återstående källarväggar!

5 kommentarer:

  1. Den där med Magnolian på va ju superfin! Vilket företag har den?

    SvaraRadera
  2. Visst är den snygg!
    Jag hittade den på sidan http://www.mrperswall.se/sok/magnolia
    Där hittad du de andra färgerna också.

    SvaraRadera
  3. Båda tapeterna med träden är ju verkligen supersnygga!

    SvaraRadera
  4. Hmm vi kanske också skulle ta och renovera lite hemma. Den där Magnolia var jättefin, så mycket roligare än våra nästan-vita väggar.

    SvaraRadera
  5. Varför inte göra en fototapet av någon av dina egna fina foton..?

    //Linda

    SvaraRadera