6 okt. 2010

Hem ljuva hem!

Den klarade resan!
I morse gick flyget hem från Östersund. Det var verkligen en toppenkväll där igår och jag har med mig en massa ny inspiration hem. Kristina Ford föreläste bland annat om hur man skapar och bygger sitt personliga varumärke och mitt block blev fullskrivet med små smarta citat och bra frågeställningar. Några i publiken vann också en personlig coachning med henne.

Jag hoppas alla som var där likt mig fick med sig en massa inspiration till entreprenörskap.


Ett starkt citat är till exempel: "Gör det du älskar och få kunder att älska det du gör!"


Jag tror det är just det som är hela kärnan till att lyckas som företagare.


Blomman fick jag med mig hem av arrangören till Equiz och den klarade hela resan och spred dessutom en fantastiskt god lukt i hela planet. Nu förgyller den mitt kök!

3 kommentarer:

  1. Tack Thilde för mästarklass från början till slut i vårt samarbete kring EQuiz i Östersund! Jag ser fram till att träffas igen och gärna jobba ihop ännu mer.
    Roligt att liljorna gillade att flyga! :)

    Kram Maria på MIKU
    moderator på EQUIZ 2010

    SvaraRadera
  2. Thomas Andersson7 oktober 2010 kl. 19:22

    ”Gör det du älskar och älska det du gör”, är ett gammalt välkänt talesätt.
    Men hur får du in "få kunde att"...nej nu fattar jag. Du som affärskvinna menar förstås...
    "Gör det du älskar och få kunder att älska det du gör!" Då blev det ju jättebra.

    Jag älskar din välskrivna blogg...
    från en arbetsskadad korrekturläsare.

    SvaraRadera
  3. Tackar Tomas! Nu är det rättat. Ibland går det lite för fort här vid datorn.
    Hälsn.
    Thilde

    SvaraRadera