26 okt. 2010

Godaste middagen!

Sista kvällen här nere i Tvååker passade vi på att lyxa till det lite med en härlig middag. Min klippkunniga vän råkar också vara en av mina stora matinspiratörer. Denna gång kom receptet från recept.nu och det var nytt för oss båda. Hela receptet hittar ni här
Att göra en god Gremolada till var pricken över i!

God och lite lyxig mat där gott, gott och gott kombineras och blir jättegott.
 Vi har just nu en surrande glassmaskin i bakgrunden och ser fram emot en hemgjord dajmglass till efterrätt om en stund.

5 kommentarer:

  1. Muuums så gott det såg ut!!! Redan fixat receptet så vi kan prova nån kväll...
    Ha det riktigt mysigt ikväll nu
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  2. AA vill okcsa ha hem jgord daimglass!! det lat sjukt gottt :)

    SvaraRadera
  3. Hej :) Fin blogg du har! Är det dina egna hästar? :) Läs gärna igenom mitt senaste inlägg om Tänkvärda ord! :) Grymt bra skrivet till en hästtjej :) Ha en bra dag! Kram sara

    SvaraRadera
  4. Jo, det är mestadels mina hästar på bloggen. Har en liten flock med islandshästar här hemma.
    Tycker inlägget i din blogg var väl hårt angående hästhållning. Man får hoppas att inte många hästar har det på det viset.

    SvaraRadera
  5. jag blir hungrig, hungrig när jag ser bilder. Vackert och gott ser det ut!!!

    SvaraRadera