25 aug. 2010

Kristallengalan


För några veckor sedan fick jag en inbjudan med posten att delta vid Kristallengalan i Globen den 3:e september. Jag tackade ja och Stefan ska också följa med. Det ska bli kul att se allt live åtminstone en gång i livet.

(Hur gick det på galan?
Bild på hur vi såg ut och mer om vad vi tyckte hittar ni i inlägget: Jag hade visst fel!)

Pecka, jag, Janne och Roger från bonde säsongen 2009
Bonde söker fru är dessutom nominerad i kategorin "Årets dokusåpa" så nu får vi hålla tummarna för att den vinner över de andra (bland annat Ensam mamma söker, Stjärnorna på slottet och Paradise hotell). En salig blandning program och det känns som att jag inkluderats i en rätt så märklig skara människor i och med min medverkan.


Det klockrena gänget i Solsidan



Ett av de priser som vi tittare kan rösta på är priset för årets program . Jag kommer lägga en självklar röst på Solsidan. 

4 kommentarer:

  1. Tycker det är riktigt dåligt att jag inte nämns i din blogg.

    Mvh,

    Brandy.

    PS. Jag vill inte klippas igen. DS.

    SvaraRadera
  2. Hej hopp
    Så härlig head du har
    Jag är kaffehörnan
    Jag blev nyfiken, Emma hade länkat dig
    Önskar dig en trevlig kväll
    www.kaffehornan.se

    SvaraRadera
  3. Hittade hit genom Emma, så roligt att följa eran renovering! Jag satt bänkad och såg er varje program förra säsongen, så söta tillsammans är ni :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hej Hej Thilde!!
    Då kommer vi säkert att ses igen, jag är också bjuden! Vi sågs ju sist vid en fotografering med hänt extra...
    Kramisar Helena
    Ensam mamma söker 2009
    www.finest.se/ensammamma09

    SvaraRadera