28 aug. 2010

Helgkurs på Hökebo

Nu har jag haft fullt upp hela dagen med ett gäng som är här på ridkurs hela helgen. Vi har haft lektioner på ridbanan och en lång uteritt och snart kommer kocken hit och bjuder deltagarna på en trerättersmiddag med gott vin till.
Det är hektiska men hemskt roliga dagar, men bloggen blir tyvärr lite lidande. Hoppas ni har överseende.

Ett kursgäng på uteritt

En liten drickpaus vid stenbrottet
Passade på att ta kort på fölen när vi red förbi

Sen vill jag passa på att tacka er alla för det varma välkomnandet ut i bloggvärden. Alla era kommentarer värmer verkligen!

4 kommentarer:

  1. Åh du måste verkligen ha världens bästa jobb! Jag vet hur roligt det är att jobba med hästar, men också hur mycket slit det är... :)
    Och vilka små sötnosar ni har på gården nu också!
    Ser med spänning fram till att följa ert liv på gården på väg mot flytten!

    SvaraRadera
  2. Jeg nyter bl.a. meget dine fine billeder - du er en god fotograf!

    SvaraRadera
  3. Måste bara berätta,
    För lite mer än 12 år sen var jag och min man på fest i huset du bor i. Det var där vi för första gången sa orden, jag älskar dig! Så din gård har en speciell plats i mitt hjärta :-)Sen så har vår förstfödda dotter (trot eller ej) namnet Thilde, haha!!

    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. OJ va spännande! Nu känns huset ännu mer speciellt. Vilket sammanträffande och så fick ni en liten Thilde också. Så fint!

    SvaraRadera